کاندیدا نیوز

انتخابات کاندیدا و اخبار نماینده مجلس شورای اسلامی نماینده دزفول

کاندیدا نیوز

انتخابات کاندیدا و اخبار نماینده مجلس شورای اسلامی نماینده دزفول

3 احتمال در خصوص برد عجیب پرسپولیس!


پرسپولیس 10 نفره در 10 دقیقه 3 گل به استقلال زد و نه تنها پرویز چوبله را لوله کرد، بلکه لقب  
  مظلومی را هم به زاید دادند و تماشاگران او را زاید دوبله سوبله خواندند!    
                                                                     

در همین راستا یکی از کارشناسان ورزشی گفت: "این پیروزی پرسپولیسی ها بسیار ناجوانمردانه بود. اگر آنها توانایی بردن استقلال را داشتند بایستی در همان دقایق اولیه به این تیم گل می زدند نه اینکه منتظر بمانند تا استقلالی ها خسته شوند و سپس به آنها حمله ببرند!"

یکی دیگر از کارشناسان ورزشی با تایید جملات فوق گفت: "اکثراً اینگونه اتفاقات در فوتبال کشورهای غربی روی می دهد. آنها هستند که تا انتهای بازی تلاش می کنند. یادتان هست برد منچستر برابر بایرن مونیخ را؟! ما بایستی به فرهنگِ خودمان احترام می گذاشتیم و وقتی مربی و بازیکنان تیم استقلال بازی را بُرده می پنداشتند نباید پرسپولیسی ها حالشان را می گرفتند و 3 گل به آنها می زدند."

یکی از بازیکنان استقلال نیز در گفتگو با خبرنگار ما گفت: "چی؟! 3 بر 2 بازنده شدیم؟! شوخی می کنی؟!" و وقتی برای ایشان فیلم کامل بازی را نشان دادیم ایشان با ناراحتی گفت: "من تا الآن خیال می کردم فوتبال 80 دقیقه است، چرا یک نفر زودتر بهم نگفته بود که فوتبال زمانی تمام می شود که داور سوت پایان بازی را بزند؟! در آن 10 دقیقه من داشتم روی زمین چمن پیاده روی و بدن خودم را ریکاوری می کردم!"

یکی دیگر از کارشناسان در این زمینه گفت: "این برد خیلی چیزها را مشخص کرد! این برد نشان داد که رویانیان چقدر فوتبالی است و چقدر مدیر مدبری است و چقدر کارش درست است! اگر او اینقدر با درایت نبود که نمی توانست این همه پول جور کند تا دنیزلی را به پرسپولیس بیاورد! کلاً رتبه در جدول لیگ برتر و حذف در مسابقات جام حذفی مهم نیست. مهم این است که دربی را بردیم!"

یکی از هواداران پرسپولیس نیز در این زمینه گفت: "چرا منو توی این موقعیت قرار می دین؟! با این نتیجه حالا دیگه نمی دونیم وقتی تیممون 2 تا گل خورده و داره بهش حمله میشه و تنها 10 دقیقه مونده بازم «علی دایی» رو تشویق کنیم یا منتظر بمونیم تا انتهای بازی؟!"

در همین راستا احتمالاتی مبنی بر اینکه چطور شد که یکهو پرسپولیس 3 گل زد وجود دارد:

احتمال اول: علی کریمی که عنوان جادوگر را یدک می کشد وردی خواند و کلاً همه چیز تغییر کرد! یکهو بازیکنان استقلال طلسم و تنها نظاره گر بازی شدند و زاید هم فرت و فرت به آنها گل می زد!

احتمال دوم: رویانیان در هنگامی که بازیکنان پرسپولیس 2 بر صفر عقب بوده اند به آنها پیام داده اگر بازی را ببازند کارت سوخت همگی آنها را می سوزاند!

احتمال سوم: به هر حال توپ گرد است و دروازه ها هم گُنده! پیش اومده! پیش میاد!

در پایان لازم به ذکر است که شنیده می شود فتح الله زاده به کادر فنی و بازیکنان استقلال نفری یک دفتر 40برگ داده است و به همه آنها گفته است شونصد بار بنویسند: "فوتبال 90 دقیقه است!"  
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد