کاندیدا نیوز

انتخابات کاندیدا و اخبار نماینده مجلس شورای اسلامی نماینده دزفول

کاندیدا نیوز

انتخابات کاندیدا و اخبار نماینده مجلس شورای اسلامی نماینده دزفول

۵۵۰ میلیون تومان اعتبار برای تکمیل ورزشگاه مجدیان دزفول

مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار روناش از تخصیص ۵۵۰ میلیون تومان اعتبار جهت تکمیل ورزشگاه شهید مجدیان دزفول در سال ۱۳۹۰ خبر داد .

حمید رضا گرشاسبی در حاشیه افتتاحیه مسابقات کشوری آنزان رزم که به میزبانی دزفول برگزار شد ، افزود : این مبلغ از محل اعتبارات ملی با مساعدت وزیر ورزش و جوانان تامین شده است .

وی خاطرنشان کرد که تکمیل ورزشگاه شهید مجدیان دزفول از دغدغه های مردم و مسوولین استان و منطقه است که انشالله با این اعتبار سریعا کار تکمیل و ساخت این ورزشگاه شروع خواهد شد .

ردصلاحیت نائب رئیس مجلس تائید شد

نماینده مردم تهران ردصلاحیت شهاب‌الدین صدر نائب رئیس مجلس را برای شرکت در انتخابات آینده تائید کرد.
احمد توکلی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی طی سخنانی در چهارمین نشست شورای عمومی دفتر تحکیم وحدت و در پاسخ به سؤال یکی از دانشجویان در خصوص ردصلاحیت برخی افراد برای شرکت در انتخابات، بدون نام بردن از شهاب‌الدین صدر و آیت‌الله علوی، گفت: شورای نگهبان در این دوره نائب رئیس مجلس و عضو مجلس خبرگان و نماینده مجالس قبلی را ردصلاحیت کرده است.
وی افزود: همچنین بسیاری از افراد و نماینده‌های شاخص و مؤثر که از رؤسای کمیسیون‌ها هم هستند، توسط شورای نگهبان رد صلاحیت شده‌اند.

اعلام لیست نهایی تأیید صلاحیت‌شدگان به فرمانداری‌ها در ۳ اسفند

مرتضی تمدن استاندار تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، با بیان اینکه شورای نگهبان تا دوم اسفند به اعتراض نامزدهای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی رسیدگی و لیست نهایی را به ما اعلام می‌کند، اظهار داشت: ما در سوم اسفندماه لیست کاندیداهایی که برای شرکت در انتخابات قطعی شده و حائز شرایط برای حضور در انتخابات هستند را در فرمانداری‌ها منتشر می‌کنیم.
استاندار تهران بر همین اساس به زمان تبلیغات انتخاباتی کاندیداها اشاره و تصریح کرد: کاندیداها از ۴ اسفند به مدت یک هفته می‌توانند تبلیغات خود را انجام دهند.
وی با تأکید بر اینکه همه چیز به خوبی در حوزه مسائل انتخابات به پیش می‌رود، یادآور شد: باید مواظبت کنیم تا بعضی بداخلاقی‌های تبلیغاتی و رقابت‌های ناسالم وحدت، سلامت و رقابت را در کشور تحت‌الشعاع قرار ندهد.
تمدن با بیان اینکه بداخلاقی‌های سیاسی آب به آسیاب دشمن ریختن است، خاطرنشان کرد: توصیه ما این است تبلیغات اخلاق‌مدارانه صورت گیرد و کاندیداها خود و توانایی‌هایشان را معرفی کرده و نسبت به یکدیگر پرخاشگری و تندخویی نداشته باشند.

3 احتمال در خصوص برد عجیب پرسپولیس!


پرسپولیس 10 نفره در 10 دقیقه 3 گل به استقلال زد و نه تنها پرویز چوبله را لوله کرد، بلکه لقب  
  مظلومی را هم به زاید دادند و تماشاگران او را زاید دوبله سوبله خواندند!    
                                                                     

در همین راستا یکی از کارشناسان ورزشی گفت: "این پیروزی پرسپولیسی ها بسیار ناجوانمردانه بود. اگر آنها توانایی بردن استقلال را داشتند بایستی در همان دقایق اولیه به این تیم گل می زدند نه اینکه منتظر بمانند تا استقلالی ها خسته شوند و سپس به آنها حمله ببرند!"

یکی دیگر از کارشناسان ورزشی با تایید جملات فوق گفت: "اکثراً اینگونه اتفاقات در فوتبال کشورهای غربی روی می دهد. آنها هستند که تا انتهای بازی تلاش می کنند. یادتان هست برد منچستر برابر بایرن مونیخ را؟! ما بایستی به فرهنگِ خودمان احترام می گذاشتیم و وقتی مربی و بازیکنان تیم استقلال بازی را بُرده می پنداشتند نباید پرسپولیسی ها حالشان را می گرفتند و 3 گل به آنها می زدند."

یکی از بازیکنان استقلال نیز در گفتگو با خبرنگار ما گفت: "چی؟! 3 بر 2 بازنده شدیم؟! شوخی می کنی؟!" و وقتی برای ایشان فیلم کامل بازی را نشان دادیم ایشان با ناراحتی گفت: "من تا الآن خیال می کردم فوتبال 80 دقیقه است، چرا یک نفر زودتر بهم نگفته بود که فوتبال زمانی تمام می شود که داور سوت پایان بازی را بزند؟! در آن 10 دقیقه من داشتم روی زمین چمن پیاده روی و بدن خودم را ریکاوری می کردم!"

یکی دیگر از کارشناسان در این زمینه گفت: "این برد خیلی چیزها را مشخص کرد! این برد نشان داد که رویانیان چقدر فوتبالی است و چقدر مدیر مدبری است و چقدر کارش درست است! اگر او اینقدر با درایت نبود که نمی توانست این همه پول جور کند تا دنیزلی را به پرسپولیس بیاورد! کلاً رتبه در جدول لیگ برتر و حذف در مسابقات جام حذفی مهم نیست. مهم این است که دربی را بردیم!"

یکی از هواداران پرسپولیس نیز در این زمینه گفت: "چرا منو توی این موقعیت قرار می دین؟! با این نتیجه حالا دیگه نمی دونیم وقتی تیممون 2 تا گل خورده و داره بهش حمله میشه و تنها 10 دقیقه مونده بازم «علی دایی» رو تشویق کنیم یا منتظر بمونیم تا انتهای بازی؟!"

در همین راستا احتمالاتی مبنی بر اینکه چطور شد که یکهو پرسپولیس 3 گل زد وجود دارد:

احتمال اول: علی کریمی که عنوان جادوگر را یدک می کشد وردی خواند و کلاً همه چیز تغییر کرد! یکهو بازیکنان استقلال طلسم و تنها نظاره گر بازی شدند و زاید هم فرت و فرت به آنها گل می زد!

احتمال دوم: رویانیان در هنگامی که بازیکنان پرسپولیس 2 بر صفر عقب بوده اند به آنها پیام داده اگر بازی را ببازند کارت سوخت همگی آنها را می سوزاند!

احتمال سوم: به هر حال توپ گرد است و دروازه ها هم گُنده! پیش اومده! پیش میاد!

در پایان لازم به ذکر است که شنیده می شود فتح الله زاده به کادر فنی و بازیکنان استقلال نفری یک دفتر 40برگ داده است و به همه آنها گفته است شونصد بار بنویسند: "فوتبال 90 دقیقه است!"  

آزاد راه از دست رفت!

به گزارش شبکه خبری دز( دز ان ان)،علیرغم چند سال تلاش، پیگیری، تحصن، فریادمان به جائی نرسید ، لابی و رابطه کار خودش را انجام داد و آزاد راه خلیج فارس که قرار بود از پل زال- دزفول – شوشتر به اهواز و بند امام بگذرد، به پل زال – اندیمشک – اهواز – بند امام تغییر مسیر یافت.
مدیرکل راه و ترابری خوزستان گفت: عملیات اجرایی پروژه‌ آزاد راه اندیمشک ـ پل‌ زال که در ادامه طرح آزاد راه خلیج‌ فارس است، ‌سال ۸۹ آغاز شده و سال ۹۳ به بهره‌ برداری می‌ رسد.
منوچهر رحمانی اظهار کرد: این پروژه در استان به سه قطعه تقسیم می‌شود؛ قطعه‌ اول این آزاد راه از بندر امام به اهواز، به طول ۹۲ کیلومتر، هم‌اکنون زیر ترافیک بوده و تردد از این قطعه در حال انجام است و قطعه‌ دوم این آزاد راه حد فاصل اندیمشک‌ – پل‌زال به طول ۴۵ کیلومتر و اعتبار ۸۰ میلیارد تومان، در حال ساخت است و سال ۹۳ اجرای آن به پایان می‌رسد.
مدیرکل راه و ترابری خوزستان خاطرنشان کرد:‌ قطعه سوم این آزاد راه حدفاصل اهواز تا اندیمشک به طول ۱۶۵ کیلومتر است که در حال رایزنی با سرمایه‌گذار برای ساخت این قطعه از آزادراه هستیم.
رحمانی با بیان این‌ که آزادراه خلیج‌ فارس توسط بخش‌ خصوصی ساخته می‌شود، تصریح کرد: سرمایه‌گذاران بعد از اتمام پروژه ۳۰ سال از عوارض این آزادراه استفاده می‌کنند.
مردم دزفول، شوشتر، لالی و مسجد سلیمان از مسئولان کشوری، استانی و شهری توضیح می خواهند که چرا آزاد راهی که در تمام نقشه های قبل از انقلاب تا کنون مسیر احداث آن مشخص بوده، به یکباره تغییر مسیر داده شد؟ و درخواست پیگیری دارند این حق مردم این منطقه از کشور است که از بن بست خارج گردند.

خیابان امام خمینی دزفول آسفالت می شود

بنقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان دزفول، معاون فنی شهرداری  دزفول اعلام کرد: تمام خیابان امام خمینی(ره) روکش آسفالت می شود.
محمد رضا رشیدی گفت: بمناسبت دهه مبارک فجر و در  راستای روکش سازی سطح شهر،اولین خیابان اصلی شهر برای آسفالت اماده شده است که نامه آن به ادارات مخابرات، آبفا و گاز جهت همسطح سازی دریچه های  تاسیسات زیر زمینی خود ارسال شده است و بزرودی آسفالت آن آغاز خواهد شد.
وی افزود: دیگر خیابانها نیز اولویت بندی شده اند و در اسرع وقت روکش خواهند شد.

جلسه هماهنگی و برنامه ریزی راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن دزفول برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری شهر خمون دزفیل(شهر ما دزفول) بنقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان دزفول در این جلسه هم اندیشی  که در ۱۷بهمن ماه جاری برگزار شد عبدالرضا احسانی نیا سرپرست فرمانداری شهرستان دزفول گفت: همه نگاه ها از هم اکنون به چگونگی حضور مردم در یوم ا… ۲۲ بهمن ماه دوخته شده و لذا همه ما در برابر انقلاب وظیفه داریم.که دراین راهپیمایی شرکت کنیم.

فرمانداردزفول بیان داشت : اقتدار امروز کشور و خیزش فراگیر ملل اسلامی به یمن مبارزات حق طلبانه، استقامت و پیروی ملت ایران از رهنمودهای معمار بزرگ انقلاب و نیز مقام معظم رهبری محقق شده است.

احسانی نیا افزود: هدف از تشکیل این جلسه برنامه ریزی وهماهنگی بیشتر در راستای حضور با شکوه وبا صلابت مردم غیور دزفول  در راهپیمایی  یوم الله ۲۲بهمن می باشد. این مردم  عزیز، شکوه وحدت مثال زدنی خود را در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات ۱۲ اسفند به رخ دنیا خواهد کشید. دزفولیهادر ۳۳ سال گذشته بار ها از دستاوردهای نظام اسلامی دفاع کرده اند و یاد و خاطره شهدا را تنها با اتحاد و همدلی و ایمان خود به نمایش گذاشته اند .

عبدالرضا احسانی نیا فرمود: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده  در ستاد دهه فجر این شهرستان مراسم راهپیمایی روز ۲۲بهمن ازساعت ۹صبح  از مقابل آستانه مبارکه حضرت سبزقبا اغاز می شود وشرکت کنندگان در این مراسم تا شهید آبادمزارشهدای انقلاب، با مشتهای کوبنده  علاوه بر محکوم نمودن اقدامات ننگین استکبار جهانی ورژیمهای سلطه گربخاطر تحریم های نفتی وتهدیدفرهنگی ونظامی ، با ارمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ، شهدای انقلاب اسلامی وهمچنین مقام معظم رهبری تجدید میثاقی دوباره خواهند نمود.

در ادامه این جلسه اعضای ستاد دهه فجر شهرستان دزفول پیرامون هرچه باشکوه برگزاری مراسم ایام دهه فجر پیشنهاداتی ارائه دادند .