کاندیدا نیوز

انتخابات کاندیدا و اخبار نماینده مجلس شورای اسلامی نماینده دزفول

کاندیدا نیوز

انتخابات کاندیدا و اخبار نماینده مجلس شورای اسلامی نماینده دزفول

آزاد راه از دست رفت!

به گزارش شبکه خبری دز( دز ان ان)،علیرغم چند سال تلاش، پیگیری، تحصن، فریادمان به جائی نرسید ، لابی و رابطه کار خودش را انجام داد و آزاد راه خلیج فارس که قرار بود از پل زال- دزفول – شوشتر به اهواز و بند امام بگذرد، به پل زال – اندیمشک – اهواز – بند امام تغییر مسیر یافت.
مدیرکل راه و ترابری خوزستان گفت: عملیات اجرایی پروژه‌ آزاد راه اندیمشک ـ پل‌ زال که در ادامه طرح آزاد راه خلیج‌ فارس است، ‌سال ۸۹ آغاز شده و سال ۹۳ به بهره‌ برداری می‌ رسد.
منوچهر رحمانی اظهار کرد: این پروژه در استان به سه قطعه تقسیم می‌شود؛ قطعه‌ اول این آزاد راه از بندر امام به اهواز، به طول ۹۲ کیلومتر، هم‌اکنون زیر ترافیک بوده و تردد از این قطعه در حال انجام است و قطعه‌ دوم این آزاد راه حد فاصل اندیمشک‌ – پل‌زال به طول ۴۵ کیلومتر و اعتبار ۸۰ میلیارد تومان، در حال ساخت است و سال ۹۳ اجرای آن به پایان می‌رسد.
مدیرکل راه و ترابری خوزستان خاطرنشان کرد:‌ قطعه سوم این آزاد راه حدفاصل اهواز تا اندیمشک به طول ۱۶۵ کیلومتر است که در حال رایزنی با سرمایه‌گذار برای ساخت این قطعه از آزادراه هستیم.
رحمانی با بیان این‌ که آزادراه خلیج‌ فارس توسط بخش‌ خصوصی ساخته می‌شود، تصریح کرد: سرمایه‌گذاران بعد از اتمام پروژه ۳۰ سال از عوارض این آزادراه استفاده می‌کنند.
مردم دزفول، شوشتر، لالی و مسجد سلیمان از مسئولان کشوری، استانی و شهری توضیح می خواهند که چرا آزاد راهی که در تمام نقشه های قبل از انقلاب تا کنون مسیر احداث آن مشخص بوده، به یکباره تغییر مسیر داده شد؟ و درخواست پیگیری دارند این حق مردم این منطقه از کشور است که از بن بست خارج گردند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد