کاندیدا نیوز

انتخابات کاندیدا و اخبار نماینده مجلس شورای اسلامی نماینده دزفول

کاندیدا نیوز

انتخابات کاندیدا و اخبار نماینده مجلس شورای اسلامی نماینده دزفول

فرهنگ انقلاب را به نسلهای آینده انتقال دهید

بیش از سه دهه از انقلاب شکوهمند اسلامی میگذرد و بهمن ماه نماد و یادآور سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران است.
انقلابی که توسط مردمی که قرنها بود در زیر بار ظلم و جور استبداد کمرشان خم شده و فقر و فحشا زندگیشان را به زوال و نابودی کشانده بود، پیروز شد.
در تاریکی آن زمان فرشته آمد و شب تیره را روشن نمود و دم مسیحاییش چشمان ظلمت زده را بینایی بخشید و آتش بیداری و ظلم ستیزی را شعله ور نمود .

روشنایی همه جا را فرا گرفت و شعله های آن کاخهای زر و زور استبداد را سوزاند، شعله ای مقدس که گرمای آن بعد از ۳۳ سال، شور و شعور انقلاب را به تمام کشورهای اسلامی و غیره اسلامی انتقال داده و بی شک این بیداری انقلابی و اسلامی امروز جهان اسلام بلکه تمام این کره خاکی نشات گرفته از انقلابی است که مردی بزرگ همچون امام خمینی(ره) سکاندار آن بود و هم اکنون نیز با درایت و رهبری حضرت آیت الله خامنه ای قله های پیشرفت و تعالی را یکی پس از دیگری فتح می نماید.
امروز سی و سومین سالگرد این انقلاب شکوهمند را جشن می گیریم، انقلابی که با خون جوانان این مرزو بوم به بار نشسته است و با خون هزاران شهید در ایام دفاع مقدس حفظ شده است. امروز در هر خانه و در قلب هر هموطن انقلابی که به هر نحو در به ثمر رسیدن و حفظ این انقلاب بزرگ اسلامی سهمی داشته جشن و شادی برپاست و یاد آن روز ها هرگز از خاطر شان محو نخواهد شد.
امروز جوانان نسل حاضر که شور و اشتیاق و آن مبارزات را از نزدیک ندیده و لمس نکرده اند چگونه و به چه نحو باید حماسه های آنروزها را برای آنها زنده نگه داشت؟
چه کسی و با چه زبانی باید از آن روزها برایشان خاطره بگوید و بنویسد تا نسل کنونی با وجود این همه هجمه فرهنگی، عظمت و شکوه این انقلاب را که حاصل مجاهدت پدران و ماردانشان است را درک نمایند؟
در این بین نمی توان از زحمات ارزنده رسانه ملی به راحتی گذشت اما آیا می شود تنها به برنامه های رادیو و تلویزیونی اکتفا نمود؟ آیا در همین شهرمان (دزفول) که نیروهای بزرگی به اسلام و انقلاب تقدیم نموده و پایگاه یکی از گروه های بزرگ و مهم مبارزاتی همچون گروه “منصورون” بوده است نماد یا خاطره ای از اعضای مجاهد این گروه وجود دارد؟
آیا جوانان و نوجوانان ما، منصورون را می شناسند، آیا می دانند شهید سبحانی، شهید صفری، شهید دانش، شهید صفاتی دزفولی و … که بودند، چگونه با ظلم مبارزه کردند و چگونه در راه آرمانهای بحق خود به شهادت رسیدند!؟
آیا نسل کنونی از اهداف و تفکرات روحانیون مبارزی همچون مرحوم آیت الله قاضی دزفولی(ره)،مرحوم علامه مخبر(ره) و حتی آنهایی که در قید حیات و دربستر بیماری هستند همانند حجت الاسلام والمسلمین “سید مصطفی فارغ” که جدای از سابقه ی انقلابی نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی در دوران پرفراز و نشیب دفاع مقدس نیز بوده اطلاع دارند!؟
با تمام این تفاسیر درخواست ما از مسئولان فرهنگی این است که توجه و تلاش بیشتری برای اطلاع رسانی و تبیین مواضع و اهداف جریانات انقلابی برای نسل حاضر و نسلهای آینده بنمایند تا این انقلاب به همین گونه که هست سینه به سینه به آیندگان تحویل داده شود و این شان فرمایش حضرت امام که “نگذارید این انقلاب به دست نا اهلان بیافتد” تا ظهور امام عصر(عج) پابرجا باشد.
شبکه خبری دز

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد