کاندیدا نیوز

انتخابات کاندیدا و اخبار نماینده مجلس شورای اسلامی نماینده دزفول

کاندیدا نیوز

انتخابات کاندیدا و اخبار نماینده مجلس شورای اسلامی نماینده دزفول

دزفولیهادر ۳۳ سال گذشته از دستاوردهای نظام اسلامی دفاع کرده است

بنقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان دزفول در این جلسه هم اندیشی  صبح امروز برگزار شد عبدالرضا احسانی نیا سرپرست فرمانداری شهرستان دزفول اظهار: همه نگاه ها از هم اکنون به چگونگی حضور مردم در یوم ا… ۲۲ بهمن ماه دوخته شده و لذا همه ما در برابر انقلاب وظیفه داریم.که دراین راهپیمایی شرکت کنیم.
سر پرست فرمانداردزفول گفت : اقتدار امروز کشور و خیزش فراگیر ملل اسلامی به یمن مبارزات حق طلبانه، استقامت و پیروی ملت ایران از رهنمودهای معمار بزرگ انقلاب و نیز مقام معظم رهبری محقق شده است.
احسانی نیا افزود: هدف از تشکیل این جلسه برنامه ریزی وهماهنگی بیشتر در راستای حضور با شکوه وبا صلابت مردم غیور دزفول  در راهپیمایی  یوم الله ۲۲بهمن می باشد. این مردم  عزیز، شکوه وحدت مثال زدنی خود را در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات ۱۲ اسفند به رخ دنیا خواهد کشید.
وی عنوان کرد:دزفولیهادر ۳۳ سال گذشته بار ها از دستاوردهای نظام اسلامی دفاع کرده اند و یاد و خاطره شهدا را تنها با اتحاد و همدلی و ایمان خود به نمایش گذاشته اند .
عبدالرضا احسانی نیا اذعان داشت: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده  در ستاد دهه فجر این شهرستان مراسم راهپیمایی روز ۲۲بهمن ازساعت ۹صبح  از مقابل آستانه مبارکه حضرت سبزقبا اغاز می شود وشرکت کنندگان در این مراسم تا شهید آبادمزارشهدای انقلاب، با مشتهای کوبنده  علاوه بر محکوم نمودن اقدامات ننگین استکبار جهانی ورژیمهای سلطه گربخاطر تحریم های نفتی وتهدیدفرهنگی ونظامی ، با ارمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ، شهدای انقلاب اسلامی وهمچنین مقام معظم رهبری تجدید میثاقی دوباره خواهند نمود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد