کاندیدا نیوز

انتخابات کاندیدا و اخبار نماینده مجلس شورای اسلامی نماینده دزفول

کاندیدا نیوز

انتخابات کاندیدا و اخبار نماینده مجلس شورای اسلامی نماینده دزفول

با کمرنگ شدن برنامه های دهه فجر، شور انقلاب کمرنگ نخواهد شد

 با وجودی که همه ساله تمام ایران اسلامی شاهد جشن و سرور و نورافشانی است و جای جای کشور به یاد روزهای خون و قیام غرق در سرور هستند، در سطح شهر دزفول جز چند بنر و ریسه ناقابل که آن هم به همت شهرداری و شورای شهر در برخی خیابانها و معابر نصب شده چیز دیگری به چشم نمی خورد.
انگار خدای ناکرده برخی اصناف، بازاریان، ادارات و ارگانها و بانکها به خواب رفته اند و یا غبار مشغله کاری روزانه بر یادها و خاطرات و حتی تقویم رومیزی آنها نشسته است.
آیا مدیران این ادارات به برکت همین انقلاب اسلامی نیست که بر این مسندها جلوس کرده اند؟،آیا فراموش کرده اند چه خونها و چه زجرهایی برای قوام و دوام این انقلاب بر زمین ریخته و کشیده شده است؟
روشن نیست در این جلسات ستادی که بنام ستاد بزرگداشت دهه فجر گرفته می شود چه اتفاقاتی می افتد که خروجی آن برای عموم مردم اصلا محسوس نیست!؟
این دغدغه برای نمایش و جشن پیروزی و آذین بندی در سطح شهر صرفا برای گرامیداشت و بنحوی رساندن پیام انقلاب به نسل های جدید است و بر همگان از دوست و دشمن مبرهن است که انقلاب اسلامی ایران در رگهای این ملت فهیم و انقلابی جریان دارد، این ملتی که ندای” هل من ناصر ینصرنی ” خمینی کبیر را لبیک گفتند و سرمشق حماسه ی بی بدیلی در دنیا شدند و اکنون پس از سه دهه چنان بیداری در دنیا بوجود آورده اند که سردمداران طاغوتی در کشور های مختلف بدست مردمی که انقلاب ما را سرلوحه خود قرار داده اند یکی پس از دیگری سرنگون می شوند.
امید است مسئولان امر از خود رفع تکلیف ننمایند و یاد و خاطره شهدای انقلاب و گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب شکوهمند اسلامیمان را صرفا با چند جلسه، افتتاحیه و نمایشگاه بی مخاطب ! خلاصه نکرده و آنچنان که شایسته این مردم و انقلاب است عمل نمایند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد