کاندیدا نیوز

انتخابات کاندیدا و اخبار نماینده مجلس شورای اسلامی نماینده دزفول

کاندیدا نیوز

انتخابات کاندیدا و اخبار نماینده مجلس شورای اسلامی نماینده دزفول

سخنی با کاندیداهای مجلس نهم

کاندیدای مجلس نهم ، سلام
بنده یکی از آحاد ملت هستم .
از آن یکی ها که کم نیست . گم هم نیست .
از آن یکی ها که صبور و نجیب است . از بدنه ی ملتی آگاه و همیشه در صحنه .
مخاطره ای را به خاطر داری که جا خالی داده باشم ؟
کافی است به حافظه ی تاریخ رجوع کنی تا نقش آفرینی و میدان داری و جان فشانی ام را ببینی .
حقوق و تکالیفم را می شناسم . در انجام تکالیفم کوتاهی نکردم و از حقوقم نیز با همه ی وجود دفاع می کنم .
در انتخابات شرکت می کنم چون رأی دادن حق من است و با این حق ، معامله نمی کنم .
من رأیم را نمی فروشم .
و تو که قرار است عصاره ی فضایل باشی ، اگر کسی خواست رأی خود را بفروشد ، چه می کنی؟
به چه قیمتی خریداری ؟
سخنم را با سلام آغاز کردم و از خدا می خواهم که سلامم ، برایت سلامتی به ارمغان آورد و در این امتحان الهی ، عاقبت به خیر شوی .
اما … کاندیدای عزیز ، من به دروغ و وعده ، ادعا و اسراف و تخریب دیگران ، رأی نمی دهم .
من صداقت را بیشتر دوست دارم تا دروغ .
عمل صالح را بیشتر می پسندم تا زبان چرب و نرم .
کارنامه ی صادقانه را دوست تر دارم تا ادعا و فریب .
به برنامه رأی می دهم نه وعده .
من از تخریب رقبا و فتنه انگیزی و رنگ و ریا بیزارم .
از بی بندوباری و اباحه گری رنج می کشم .
باور کن با ریخت و پاش و اسراف ، از من دورتر می شوی .
من به کاندیدایی رأی می دهم که درد دین داشته باشد و خود را مدیون و مرهون خون شهدا بداند نه طلبکار .
به کاندیدایی رأی می دهم که شیفته ی خدمت باشد نه تشنه ی قدرت و وامدار صاحبان ثروت ، از کیسه ی بیت المال خرج نکند و اخلاق و آداب و قوانین انتخابات را رعایت کند .
به کاندیدایی رأی می دهم که در طول حضورش در مجلس ، وکیل ملت باشد و از انعکاس گزارش عملکردش غفلت نورزد و مشورت با گروه های مختلف مردم در پیشبرد بهتر امور را به فراموشی نسپارد .
به کاندیدایی رأی می دهم که در کنار تلاش برای تحقق منافع ملی و مصالح نظام ، پیشرفت و عزت و سربلندی میهن اسلامی ، در رشد و توسعه ی استان و حوزه ی انتخابیه اش اهتمام ورزد .
بگذار راحتت کنم ، و به یادت آورم که من در برهه ای از تاریخ به مدرس رأی دادم زیرا قناعت، شهامت، شجاعت، شب‌زنده‌داری، تیزبینی، دوراندیشی و بی‌اعتنایی به فرهنگ غرب از ویژگی های بارزش بود .
به شهید مدرس رأی دادم زیرا اهل دروغ و دغل نبود ، در برابر دشمنان ملت چون کوه ، می ایستاد و با صاحبان زر و زور و تزویر مماشات نمی کرد ، بنده ی صالح خدا و دلداده ی ائمه ی اطهار (ع)بود .
آن روز به مدرس رأی دادم و امروز هم به کسانی با این مؤلفه ها رأی می دهم و اکنون …
اکنون اگر تو در این جرگه ای ، رأی من هم از آن توست … بسم الله


پانزدهم بهمن ماه 1390 - حسن محمدی

نظرات 1 + ارسال نظر
سیدزکریا جوادی دوشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:12 ب.ظ

از نویسنده مقاله بخاطر اینکه حرف دل ما رونوشته تشکر می کنم ... از کاندیداها هم انتظازر می رود که اخلاق و آداب انتخابات سالم را رعایت کنند ... از هیات اجرایی و نظارت توقع داریم که هرگونه تخلفی را مورد پیگیری قرار دهند و از مردم می خواهیم که با شناخت کامل فرد یا افراد مورد نظر خود را انتخاب کنند و با وضو قربه الی الله در پای صندوقهای رای حاضر شوند .حضور حداکثری مردم یعنی امنیت وپیروزی نظام وشکست استکبار جهانی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد